حرف حساب

ساخت وبلاگ
در اینترنت پیجی بود که تصاویرش به مذاق آنهایی که ادعای دین و اخلاق می کنند خوش نیامده بود. باید بودید و می دیدید بعضی از مخالفان، چه الفاظ زشت و غیراخلاقی ای به کار برده بودند تا لابد به خیال خود با این کار غیراخلاقی مقابله کنند! واقعا در چه دنیایی زندگی می کنیم؟!

پارسلی

حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:58

#حق_نامه ایهاالناس کمی پول به ما هم بدهیدجیب هاتان شد اگر فول به ما هم بدهید از همین روغن و قند و شکر و مرغی کهمی خورند این همه مسئول به ما هم بدهید رایگان نیست مگر بیمه ی درمانیتان؟!!دو قلم شربت و آم حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:58

خیلی خوبه که قدرت و نفوذ کشور در خارج از مرزها هم جاری و ساری باشد اما آیا تابحال به این فکر کرده ایم: اگر کسی از صدای همسایه در آزار بود، تکلیف چیه؟ چه کسی پاسخگوی اعصاب خرد و زمان و زندگی بر باد رفته اش خواهد بود؟ آیا اگر کسی پول زندگی در منزل ویلایی یا آپارتمان گران قیمت بزرگ و یا مجهز به عایق صوتی نداشت، حق زندگی هم ندارد؟! (پارسلی)

حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:58

انسان ها به قیمت اینکه لحظه ای نیاز خود را فرو نشانند، ماشین نیازی تولید می کنند که تا ابد باید بدود تا نیازهایش را ارضا کند. حماقت تا کجااااااااااا؟! (پارسلی)

حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:58

‎من در ابتدا خداوند را یک ناظر ؛ مانند یک رئیس یا یک قاضی میدانستم که دنبال شناسائی خطاها ئی است که من انجام داده ام و بدین طریق خداوند میداند وقتی که من مردم ؛ شایسته بهشت هستم و یا مستحق جهنم ...! حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:58


متن استعفاى شيطان

با سلام به پروردگار متعال
از آنجايى كه انسان امروزى براى فريب دادن همديگر شايستگى بيشترى از من حقير دارند و بعضی سران ممالک از اينجانب سبقت مى گيرند و بنده بايد در محضر آنها شاگردى نمايم. از طرف ديگر بيم آن ميرود كه در مواردي اينجانب را نيز فريب دهند، لذا خواهشمندم با استعفاى بنده موافقت فرماييد.


با تشكر


حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 14:58